© 2016-2019 by VIBRA.co.il

Tel: 0545-229-336     |     guy@vibra.co.il

חיפוש
  • VIBRA

לעקוב אחרי המתחרים שלכם? כבר לא בגדר חלום.

עודכן ב: 14 מאי 2019


קרדיט ל- entrepreneurhandbook.co.uk


איך תמיד אנחנו יכולים להיות רלוונטיים? איך מצליחים לעקוב אחרי המתחרים שלנו? איך לא נשארים מאחור ומפספסים? איך מונעים מעצמכם להגיד את המשפט "איך לא חשבתי על זה?".

ובכן במאמר הקצרצר מאיתנו אליכם תוכלו ללמוד איך להישאר מעודכנים בכל הקשור לעולם הפרסום והדיגיטל בסביבת המתחרים שלכם.


תקציר

יתרון משמעותי שיש לבעל עסק על המתחרים שלו הוא לדעת מה קורה איתם בכל רגע נתון. הרי איך נגיב במקרה ואחד המתחרים יכניס ליין של מוצר חדש? יוריד/יעלה מחיר? אפשר להסתכל על זה כמו תצפיתנית בצה"ל שעומדת על המשמר וכל תנועה קטנה מדווחת ומטפלת - ככה אתם צריכים לפעול.


אז מול מי אנחנו?

היכולת לראות את "התמונה הגדולה" היא תכונה שלא כל אחד רוכש אך אני מאמין שאנשי מדיה כמוכם נולדו איתה. חשוב לדעת מול מי אנחנו עומדים - מי המתחרים שלנו? מה יש להם שלנו אין? מה לנו יש שאין להם? תנסו להשיג כמה שיותר שמות של חברות, מוצרים, אנשי מפתח בתעשייה הרלוונטית, בעלי עניין, משקיעים ושותפים עסקיים. איך עושים את זה??? תכירו אתר נפלא - www.google.com. בהצלחה.


אוקיי, NEXT?

המלצה שלנו - אתר www.netvibes.com הוא כלי ניהול התראות מצוין וחינמי המאפשר לכם להזין לתוכו את שם המוצר, המותג, או הנושא שתרצו לעקוב אחריו. רוצים לחפש איש מפתח? תזינו את השם שלו והמערכת תעשה את שלה.


מי עומד מאחורי האתר?

אתר נפלא שנותן לכם מידע רלוונטי על כל אתר ואתר: www.whois.com. תנסו לא להיות סטוקרים יותר מדי זה ממכר האתר הזה!

עוד אתר - Crunchbase (חפשו בגוגל) הינו מאגר מידע ענק עם אינפורמציה כללית על אנשים, חברות ואתרים בתעשיה הטכנולוגית ובכלל האינטרנטית בפרט.


בסדר הבנתי אבל מה עם ישראל?

אתר שתמיד מעדכן ומעודכן בכל הקשור לטכנולוגיה בארץ הוא לא פחות מאשר www.geektime.co.il - מי שרוצה לרכוש תוכן מעניין ולקום לבוקר של טכנולוגיה - זה המקום, אז קדימה להוסיף למועדפים ולהתחיל להשכיל.


לסיכום-

הכלי הכי טוב שיש כיום בשוק לעקוב אחר מתחרים הוא לא פחות מאשר... אתם! ודאו שאתם מתפקדים כמו מצלמת 360 לכל הכיוונים, חברת שמירה לכל דבר (סתם לא באמת). בשלב מתקדם מתקבל גם הרעיון של צוות מעקב (כן יש דברים כאלו) ובכך זה מסייע לכם - אנשי הפרסום והדיגיטל יכולת לקרוא את השטח ולהיות שם לפני כולם.

מקווה שהמאמר הקצרצר עזר לכם להימנע באופן קבוע מהמשפט "איך לא חשבתי על זה קודם?".



17 צפיות